Tervetuloa blogiini. Perustin tämän blogin tammikuussa 2013. Olen 40+ nainen Helsingistä. Innostuin korttien tekemisestä n.17vuotta sitten. Käyn välillä askartelutapaamisissa ja vaihdan mielelläni kokemuksia korttien teosta ja tekniikoista.
Kiva kun piipahdit, olisi kiva jos jättäisit puumerkkisi käynnistäsi. Kommentit ilahduttavat aina.
Jos olet kiinnostunut jostain kortistani, otathan yhteyttä sähköpostilla fairytalen.kortteilut@gmail.com

torstai 2. maaliskuuta 2017

TJK 9-10

Tällä kertaa Silpputehtaan TJK haasteessa toivottiin tehtävän kortti silpputaustoista. Ja aiheena kevät ja pienet eläimet. No minä sitten aloin etsimään yhtä silppuvarastoa, jonka olen aikoinaan saanut askartelukaverilta. Itse monesti heitän pienemmät silput pois. En löytänyt silppuvarastoa, mutta tämä keltainen tausta on paperista, joka on yli 15 vuotta vanhaa joten tavallaan silppua sekin, ei ollut ihan kokonainen paperi. Ja sitten tuo sininen taivasosuus on myös silppua, joka jäänyt yli kun olen taustoja A4 kokoisesta kartongista tehnyt isompiin kortteihin. Vihreä alaosa on myös silppua, eli paperia, josta on riivitty jo suurin osa. Lehmät olen saanut jonkin kirpparitilauksen mukana ja nuo tiput taas ovat vuosien takaa tarra-arkista, jossa vielä oli muutamia munia ja tipuja jäljellä. Eli myös tosiaan tällä kertaa Tämä Joutaa Korttiin toteutui. Nämä eivät olet tyypillistä atc tyyliä, joka on enemmän vintagea, mutta ei epäilystäkään, etteivätkö nämä olisi keväisiä ja sisältäisi pieniä eläimiä. Tuohon siniseen "taivaaseen" olen tehnyt sabluunan läpi kohopastalla tähtiä, joihon olen lisännyt hilettä. Se kimallus ei valitettavasti näy kuvassa. Tosin kahdessa vikassa kuvassa olen yrittänyt tuoda kimalteen esiin.
Korttien nimiksi valikoitui "Kevätlaitumelle 1-3" ja "Pääsiäistiput"













4 kommenttia:

RaijaAnnikki kirjoitti...

Hieno sarja keväisiä kortteja.

Sisko kirjoitti...

Hieno vastaus haasteeseen tämä. Kiitos osallistumisesta!

Armiida kirjoitti...

Ovatpa hauskan näköisiä kortteja.

Anonyymi kirjoitti...

Hieno sarja! Lehmät ovat niin iloisia, kun pääsevät taas ulos.
Miten olet saanutkin tuon etualan noin eläväksi. Kauniita kortteja!