Tervetuloa blogiini. Perustin tämän blogin tammikuussa 2013. Olen 40+ nainen Helsingistä. Innostuin korttien tekemisestä n.17vuotta sitten. Käyn välillä askartelutapaamisissa ja vaihdan mielelläni kokemuksia korttien teosta ja tekniikoista.
Kiva kun piipahdit, olisi kiva jos jättäisit puumerkkisi käynnistäsi. Kommentit ilahduttavat aina.
Jos olet kiinnostunut jostain kortistani, otathan yhteyttä sähköpostilla fairytalen.kortteilut@gmail.com

keskiviikko 14. kesäkuuta 2017

Tampereen livevaihdon perästä kuuluu

Hyvää kannattaa odottaa. Sanoin Sanna Saksijalle jo Treella että korteilla ei ole kiire. Ja ne eivät olisi voineet tulla parempaan aikaan. Olen ollut aika alakuloinen viime aikoina. Itse asiassa sain sinä päivänä kahdelta muultakin kortteiluystävältä postia. Kaikki tapahtuu oikeaan aikaan    Kiitos Sanna tuhannesti, nämä ovat niin ihania ja jotenkin arvasin, että osaat tehdä kunniaa kuville, joita kirjeeseen laitoin. Ylimmissä kuvissa nimittäin ovat isäni ja äitini. Toisessa yhdessä, ja toisessa vain äiti vieläkin nuorempana. Todella hyvin Sanna on  valinnut materiaalit pienintä yksityiskohtaa myöten ja yhdistänyt ne. Nämä kaksi korttia menevät kotonani "alttarille" jossa mulla on muutakin tärkeää. PItääpä ihan mutsille käydä näyttämässä näitä upeita kortteja. Hän on nyt 92 vuotias.
Tuossa alavasemmalla on kuulema Frank Sinatran kuva, ja hän kuuluu ehdottomasti mun lempparilaulajiin. Ja Faijakin tykkäsi siitä, kun oli sen ajan ihmisiä. Mulla on yksi joululevykin, jossa laulaa mm. Frank Sinatra.


"Sinua sinua rakastan", "Valkeat kaulukset", "Rouvalla on erinomainen maku" ja "Minäpoika"

Ei kommentteja: