Tervetuloa blogiini. Perustin tämän blogin tammikuussa 2013. Olen 40+ nainen Helsingistä. Innostuin korttien tekemisestä n.17vuotta sitten. Käyn välillä askartelutapaamisissa ja vaihdan mielelläni kokemuksia korttien teosta ja tekniikoista.
Kiva kun piipahdit, olisi kiva jos jättäisit puumerkkisi käynnistäsi. Kommentit ilahduttavat aina.
Jos olet kiinnostunut jostain kortistani, otathan yhteyttä sähköpostilla fairytalen.kortteilut@gmail.com

perjantai 9. kesäkuuta 2017

Vaihto Anemonen kanssa

Pitkästä aikaa vaihdettiin kortteja Anemonen kanssa.

Anemonen ihanat kortit minulle "On helppo vain istua" ,"Ulkonäköpaineita TJK" ja "aamukahvi"

Mun kortit Anemonelle"Herkkä taiteilijasielu", "Rakkauden ympäröimä" ja "Kevään riemuja"

Kortit valitsin seuraavin perustein: Pöllöt ovat aina lähellä sydäntä, voimaeläiminä viisaita. Ja tarkkailu tulee multa luonnostaan jo horoskooppini (neitsyt) mukaan. Aina ei tarvitse olla itse suunä päänä vaan joskus voi tarkkaillakin vaan. Toisaalta vaikka onkin suuna päänä niin se ei tarkoita sitä, ettei samalla tarkkailisi, tosin silloin tarkkailu ei ole yhtä huolellista :D 
Toinen kortti viehättää jo ihan ulkonäkönsäkin puolesta, siinä on kultaa, punaista ja kaunis nainen menneestä ajasta, ja lisäksi kortissa on miellyttäviä yksityiskohtia, joista osa paljastuu vain livenä. 
Kolmas kortti viehätti sekä kauneutensa, hyvin rakennetun kokonaisuuden, että aiheensa mukaan. Aamukahvihetki on mulle erittäin tärkeä, vaikka usein juonkin kahvit vasta päivällä kun olen yöeläjä ja herään siten myös myöhään. Aamukahvin äärellä on hyvä kuunnella manifestointiäänitteitä, katsoa facebook päivitykset ja latautua alkavan päivään useimmiten kaikessa rauhassa. Ärsyynnyn helposti jos jokin asia häiritsee kahvirauhaani. Nyt kesällä varsinkin auringon paistaessa on kahvit kiva juoda muutama viikko sitten maalatulla parvekkeella, jonka väri soveltuu hyvin olohuoneeni sisustuksen jatkeeksi.





Kiitos Anemonelle vaihdosta 

1 kommentti:

http://tuijankortteilua.blogspot.com kirjoitti...

Kauniita kortteja sait vaihdossa, samoin sulla ihanat kortit.
Mulla on kukkapurkkiin nojaamassa sun tekemä kortti:lapsuuteni aarre.
Mä voitin joskus sun arvonnas sen.
Kiva tuli sun parvekkeestasi, olkkari jatkuu sinne asti väreineen.