Tervetuloa blogiini. Perustin tämän blogin tammikuussa 2013. Olen 40+ nainen Helsingistä. Innostuin korttien tekemisestä n.17vuotta sitten. Käyn välillä askartelutapaamisissa ja vaihdan mielelläni kokemuksia korttien teosta ja tekniikoista.
Kiva kun piipahdit, olisi kiva jos jättäisit puumerkkisi käynnistäsi. Kommentit ilahduttavat aina.
Jos olet kiinnostunut jostain kortistani, otathan yhteyttä sähköpostilla fairytalen.kortteilut@gmail.com

lauantai 15. heinäkuuta 2017

Kivaa ylläripostia Kanadasta

Kuten olen täällä maininnut, niin facebookissa on jenkkiläisen monipuolisesti osaavan ja taitavan naisen perustama ryhmä "Pink Poodle Pack Creative Playground" jossa on välillä haasteita ja sitä kautta voi lähettää kenelle vaan "happy mailia". Jos haluaa, sinne voi laittaa osoitteen ja siihen mukaan mieltymyksiään. Olen jo yhden mixed media postikortin saanut, ja itse olen lähettänyt 6 atc korttia ja niiden mukana vähän sälääkin ja olen katsonut vähän mieltymyksiä ja randomisti valinnut osoitteista kenelle lähetän. Multa on lähtenyt postia ainakin Skotlantiin, USA:han mm. ryhmän perustajalle, Englantiin, Ranskaan ja Uuteen Seelantiin.

Mutta tässäpä ihana atc jonka siis Kanadasta asti sain. Tykkään noista väreistä ja väriyhdistelmistä mitä kortissa on. Viininpunainen, oranssi ja kulta, wau, pitää itsekin kokeilla. DI musteissa ei ehkä ihan tuollaista viininpunaista sävyä ole mutta ehkä Fired Brick on lähellä tai Aged Mahogany. Pitää kokeilla. Nämä mukana tulleet ovat tarroja.


Ei kommentteja: