Tervetuloa blogiini. Perustin tämän blogin tammikuussa 2013. Olen 40+ nainen Helsingistä. Innostuin korttien tekemisestä n.17vuotta sitten. Käyn välillä askartelutapaamisissa ja vaihdan mielelläni kokemuksia korttien teosta ja tekniikoista.
Kiva kun piipahdit, olisi kiva jos jättäisit puumerkkisi käynnistäsi. Kommentit ilahduttavat aina.
Jos olet kiinnostunut jostain kortistani, otathan yhteyttä sähköpostilla fairytalen.kortteilut@gmail.com

tiistai 5. syyskuuta 2017

Atc korttien teko alkaa taas sujua

No niin., nyt olen ottanut tehtäväkseni käydä läpi, mitä kaikkea ihanaa olenkaan saanut toisilta atc korttien tekijöiltä extrana, ja käyttää niitä korteissa.
Näissä korteissa olen käyttänyt monia Siskolta  saamiani ihanuuksia. Paljon ihanuuksia jäi vielä kuoreen mitä häneltä olen saanut.
Hitsi kun en muista keneltä nuo naiset ovat... aivan ihania nekin.

Eilen illalla aloitin ja meni pitkälle aamuyöhön kun näitä kortteja tein, en millään malttanut lopettaa, mutta pakkohan se oli alkaa nukkumaankin, siinä klo 05 jälkeen sitten lopetin kortteilun.

Hesassa on livevaihto 16.9 ja tässähän tulee melkeen kiire tehdä uusia kortteja kun ollut yli kuukausi taukoa. Nyt alkaa taas inspistä olemaan ja varsinkin kun olen innostunut noista säläkuorista.

"Rannikon tuntumassa!
Tässä oxidepohja aika paksulle ja rosoiselle vesivärikartongille, kohopastaan olen laittanut kimalletta mukaan, mutta valitettavasti se ei näy kuvassa

"Merimaailma"

"Merihevoset"
Nämä oxide pohjat olivat jääneet keväiseen livevaihtoon tekemistäni korteista. Pisaraleimasin on ArtJourneyn tuotantoa

"Rouva rakastaa rahaa"

"Rouva rakastaa kahvia"

3 kommenttia:

RaijaAnnikki kirjoitti...

Wau ja vau.Ihku ihania.

http://tuijankortteilua.blogspot.com kirjoitti...

Onpa hauskoja kortteja. Sä olet hyvä löytämään sopivia tekstejä.
Mä oon kortteilut joulukortteja, postasin eilen siitä hommasta.

Repolainen kirjoitti...

Oooh miten taitavaa värien käsittelyä ja sommittelua....
Paljon-paljon kaunista katseltavaa, samoin tuo Sadonkorjuu postaus...